Skip to content

Kartice

Sigurno korištenje kartica

U slučaju, da se ne možete sjetiti svog PIN-a za NLB platnu karticu MasterCard ili VISA, upotrijebite drugu NLB platnu karticu koju imate kod sebe.

Pročitajte više

Za sve Maestro i VISA debitne kartice, zamjena PIN-a je moguća na bankomatu. PIN za NLB kreditne kartice MasterCard i VISA trenutno nije moguće promijeniti na bankomatu. Zahtjev za novi PIN za MasterCard i VISA kreditne kartice se podnosi u poslovnicama Banke, a uz novi PIN se dobije i nova kartica.

Pročitajte više

NLB kartice su međunarodno priznate kartice i kao takve bez potpisa na poleđini iste nisu važeće. Potpis na poleđini je potreban iz razloga što sva prodajna mjesta ne podržavaju čip tehnologiju, te se u tom slučaju transakcija na prodajnom mjestu verifikuje potpisom na ispisu sa POS terminala.

Pročitajte više

Da. Na prodajnim mjestima se u svakom slučaju preuzima potvrda o kupovini, pri čemu se na većini prodajnih mjesta ne treba potpisivati potvrda.

Pročitajte više

Ne. Kod ove vrste kupovine PIN se ne smije upotrijebiti niti navesti na stranici prodajnog mjesta ni u slučaju da to druga strana od Vas zahtjeva.

Pročitajte više

Nakon tri pogrešna unosa PIN-a kartica se iz sigurnosnih razloga blokira i onemogućena je dalja upotreba iste.

Pročitajte više

Ukoliko opazite ili sumnjate da neovlaštena osoba zna Vaš PIN, morate radi sigurnosti kontaktirati najbližu poslovnicu Banke ili pozovite Call centar na brojeve telefona: 035 259 777 ili 035 246 530.

Pročitajte više