Računi i paketi
PAKETI
RAČUNI
U slučaju, da se ne možete sjetiti svog PIN-a za NLB platnu karticu MasterCard ili VISA, upotrijebite drugu NLB platnu karticu koju imate kod sebe.
Pročitajte višeZa sve Maestro i VISA debitne kartice, zamjena PIN-a je moguća na bankomatu. PIN za NLB kreditne kartice MasterCard i VISA trenutno nije moguće promijeniti na bankomatu. Zahtjev za novi PIN za MasterCard i VISA kreditne kartice se podnosi u poslovnicama Banke, a uz novi PIN se dobije i nova kartica.
Pročitajte višeNLB kartice su međunarodno priznate kartice i kao takve bez potpisa na poleđini iste nisu važeće. Potpis na poleđini je potreban iz razloga što sva prodajna mjesta ne podržavaju čip tehnologiju, te se u tom slučaju transakcija na prodajnom mjestu verifikuje potpisom na ispisu sa POS terminala.
Pročitajte višeDa. Na prodajnim mjestima se u svakom slučaju preuzima potvrda o kupovini, pri čemu se na većini prodajnih mjesta ne treba potpisivati potvrda.
Pročitajte višeNe. Kod ove vrste kupovine PIN se ne smije upotrijebiti niti navesti na stranici prodajnog mjesta ni u slučaju da to druga strana od Vas zahtjeva.
Pročitajte višeNakon tri pogrešna unosa PIN-a kartica se iz sigurnosnih razloga blokira i onemogućena je dalja upotreba iste.
Pročitajte višeUkoliko opazite ili sumnjate da neovlaštena osoba zna Vaš PIN, morate radi sigurnosti kontaktirati najbližu poslovnicu Banke ili pozovite Call centar na brojeve telefona: 035 259 777 ili 035 246 530.
Pročitajte više