Skip to content

Šta raditi u slučaju unosa pogrešnog PIN-a na bankomatu ili POS terminalu?   

Prilikom unosa pogrešnog PIN-a na bankomatu ili POS terminalu nije moguće provesti proces isplate gotovine ili plaćanja robe dok se ne unese ispravan PIN. Nakon tri pogrešna unosa PIN-a kartica se iz sigurnosnih razloga blokira i onemogućena je dalja upotreba iste. U tom slučaju vas molimo da kontaktirate najbližu poslovnicu Banke ili pozovite Call centar na brojeve telefona: 035 259 777 ili 035 246 530.

Povezana pitanja

Ukoliko opazite ili sumnjate da neovlaštena osoba zna Vaš PIN, morate radi sigurnosti kontaktirati najbližu poslovnicu Banke ili pozovite Call centar na brojeve telefona: 035 259 777 ili 035 246 530.

Pročitajte više

Ne. Kod ove vrste kupovine PIN se ne smije upotrijebiti niti navesti na stranici prodajnog mjesta ni u slučaju da to druga strana od Vas zahtjeva.

Pročitajte više

Da. Na prodajnim mjestima se u svakom slučaju preuzima potvrda o kupovini, pri čemu se na većini prodajnih mjesta ne treba potpisivati potvrda.

Pročitajte više