Računi i paketi
PAKETI
RAČUNI
Da biste počeli koristiti NLB mBank potrebno je da odete u najbližu Poslovnicu Banke sa ličnim dokumentom, kako bi ugovorili mobilno bankarstvo.
Pročitajte višeNLB mBank aplikaciju ćete preuzeti na svoj telefon sa Google Play ili App Store.
Pročitajte višeZa korištenje mobilnog bankarstva potreban vam je pametni telefon ili tablet s operativnim sistemom: iOS (verzija 14.0 ili novija), Android (verzija 8.0 ili novija).
Pročitajte višeNe, NLB mBank se može koristiti samo na jednom mobilnom uređaju.
Pročitajte višeMobilna aplikacija se ne može korisiti na root-ovanim mobilnim uređajima.
Pročitajte višePIN se može promijeniti na putanji: Više – Postavke – Promjena PIN-a.
Pročitajte višeKod za oporavak služi za samostalno reaktiviranje aplikacije na postojećem ili novom uređaju.
Pročitajte višeU slučaju da posjedovanja 3 ili više računa, partija ili kartica, isti se mogu pregledati prevlačenjem prstom u lijevu stranu.
Pročitajte višeStvarni iznos – prikazuje stanje računa uvećano za iznos rezervacija. Raspoloživo stanje – prikazuje ukupnu raspoloživost računa uvećanu za iznos prekoračenja.
Pročitajte višeNije moguće otkazati nalog koji je u statusu zakazan/u procesu.
Pročitajte višeNa početnom ekranu mobilne aplikacije klikom na ikonicu E-računi se nalaze Primljeni računi kao i Pretplate. Na istoj putanji je moguće kreirati i novu pretplatu.
Pročitajte višeMobilno bankarstvo se deaktivira na putanji: Više – Postavke – Deaktiviraj aplikaciju.
Pročitajte višeOdjava iz mobilnog bankarstva: Na početnoj stranici kliknuti na Više – gornji desni čošak dugme za odjavu iz mobilnog bankarstva.
Pročitajte višeBanka će Korisniku naplatiti naknade vezane uz korištenje digitalnog novčanika NLB Pay Sarajevo u skladu sa važećom Odlukom o tarifi naknada za usluge Banke i Opštim uslovima. Korištenje digitalnog novčanika NLB Pay Sarajevo može uključivati troškove mobilnog prijenosa podataka.
Pročitajte višeNLB Pay je digitalni novčanik koji omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonima opremljenim NFC tehnologijom.
Pročitajte višeDa biste aktivirali NLB Pay digitalni novčanik, potreban vam je pristup internetu, bilo putem mobilne mreže (mobilni podaci ili prijenos podataka), bilo putem WiFi veze ...
Pročitajte višeU NLB Payu su vidljive sve transakcije izvršene putem NLB pay digitalnog novčanika i transakcije izvršene fizičkom karticom.
Pročitajte višePlaćanje sa NLB Pay Sarajevo je sigurno.
Pročitajte višeUkoliko 3 puta unesete pogrešnu lozinku, svi podaci u NLB Pay digitalnom novčaniku će se automatski izbrisati. Tada je potrebno ponovo aktivirati aplikaciju, registrovati korisnika i digitalizovati kartice.
Pročitajte višeAko je mobilni uređaj na koji je instaliran digitalni novčanik NLB Pay Sarajevo izgubljen ili ukraden, o istom je potrebno obavijestiti Banku na broj telefona: 035 246 530 ili 035 259 777 – 24/7 ili u poslovnicu Banke.
Pročitajte višeNLB Pay digitalni novčanik mogu koristiti svi korisnici Mastercard i Visa platnih kartica.
Pročitajte višeGarmin Pay rješenje je za beskontaktno plaćanje koje korisnicima omogućuje kupnju u trgovini pomoću kompatibilnih Garmin pametnih satova. Garmin Pay možete koristiti svugdje gdje se prihvaća beskontaktno plaćanje.
Pročitajte višeGarmin Pay koristi Near Field Communication (NFC) za beskontaktna mobilna plaćanja. To osigurava da će Garmin Pay raditi svugdje gdje je prihvaćeno beskontaktno plaćanje.
Pročitajte višeKorištenje kartica NLB Banke d.d., Sarajevo s Garmin Payom je sigurno. Garmin Pay transakcije imaju brojne sigurnosne značajke. Neki od njih:
Pročitajte višeNe morate imati telefon u blizini da biste koristili Garmin Pay. Nakon što postavite Garmin Pay, možete plaćati sa svog sata i ostaviti telefon kod kuće.
Pročitajte višeTrebat će vam internetska veza za dodavanje/onemogućavanje kartica iz Garmin Paya. Za obavljanje transakcija ne morate imati mobilnu niti Wi-Fi vezu.
Pročitajte višeAko vaš sat izgubite ili ga ukradu, svejedno možete suspendirati ili izbrisati svoj novčanik iz Garmin Connect Mobile na svom telefonu.
Pročitajte više