NLB Pay
NLB Banka d.d. Sarajevo

NLB Pay omogućava plaćanje uz Google Pay™

Jednostavan i sigurniji način plaćanja.

Platite beskontaktno uz Google Pay™

Jednostavan, siguran i brži način plaćanja

Plaćajte širom svijeta

NLB PAY

Google Pay

Često postavljena pitanja

Šta je NLB Pay?

NLB Pay je digitalni novčanik koji omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonima opremljenim NFC tehnologijom. Možete platiti na svim POS terminalima koji omogućavaju beskontaktno plaćanje i podići gotovinu na beskontaktnim bankomatima.

Koji su uslovi za korišćenje NLB Pay-a?

NLB Pay digitalni novčanik mogu koristiti svi korisnici Mastercard i Visa platnih kartica. Dodatni uslov za korišćenje je mobilni uređaj sa operativnim sistemom Android, najmanje verzije 7.0. i novije. Korišćenje NLB Pay digitalnog novčanika ne zavisi od izbora mobilnog operatera, jedini uslov je da telefon ima Google Play prodavnicu. Zbog sigurnosnih zahtjeva kartičnih sistema, NLB Pay digitalni novčanik ne radi na mobilnim telefonima sa izmijenjenim fabričkim postavkama ili mobilnim telefonima koji imaju modificirani unaprijed postavljeni softverski kod (probijanje sigurnosti – „rooted“ mobilni telefoni). Također ne radi ako vaš mobilni telefon nije osiguran/zaključan barem jednim sigurnosnim elementom - PIN, šablon, otisak prsta, prepoznavanje lica...

Kako da aktiviram NLB Pay?

Da biste aktivirali NLB Pay digitalni novčanik, potreban vam je pristup internetu, bilo putem mobilne mreže (mobilni podaci ili prijenos podataka), bilo putem WiFi veze. Aplikaciju NLB Pay možete preuzeti sa Google Play prodavnice. Prilikom aktivacije aplikacije morate unijeti svoj matični broj i broj telefona. Nakon potvrde unosa, biće poslata SMS poruka sa jednokratnom lozinkom koja se sastoji od 6 brojeva. Ako broj telefona nije tačan, proces se ne može nastaviti. Promjenu broja telefona možete prijaviti u Poslovnici ili drugim kanalima koje nudi banka. Nakon unosa jednokratne lozinke, od vas se traži da odaberete svoju bankovnu karticu, pri čemu unosite PIN kod odabrane kartice (PIN kod odabrane kartice koju koristite, na primjer, za podizanje gotovine sa bankomata). Nakon unosa PIN koda, u aplikaciju uđite unošenjem 4-cifrene lozinke, ili ako mobilni telefon podržava upotrebu otiska prsta, lica ili prepoznavanje šarenice, može se koristiti i ova metoda. Nakon postavljanja lozinke, otiska prsta, prepoznavanja lica, aktivacija i registracija NLB Pay korisnika je završena. Aktivacija NLB Pay digitalnog novčanika nije moguća u zemljama u kojima je upotreba Mastercard ili Visa kartica zabranjena ili ograničena.

Koje transakcije mogu vidjeti u NLB Pay-u?

U NLB Payu su vidljive sve transakcije izvršene putem NLB pay digitalnog novčanika i transakcije izvršene fizičkom karticom.

Koje su naknade za korištenje NLB Pay-a?

Banka će Korisniku naplatiti naknade vezane uz korištenje digitalnog novčanika NLB Pay Sarajevo u skladu sa važećom Odlukom o tarifi naknada za usluge Banke i Opštim uslovima. Korištenje digitalnog novčanika NLB Pay Sarajevo može uključivati troškove mobilnog prijenosa podataka.

Da li je sigurno plaćati sa NLB Pay?

Plaćanje sa NLB Pay Sarajevo je sigurno jer se podaci na kartici ne pohranjuju na mobilnom uređaju, nego se prenose samo u trenutku plaćanja. Mobilni operateri i dobavljači mobilnih telefona ne dobijaju podatke o izvršenim transakcijama.

Kako mogu resetovati svoju lozinku(ako zaboravim lozinku) za ulazak u NLB Pay?

Ukoliko 3 puta unesete pogrešnu lozinku, svi podaci u NLB Pay digitalnom novčaniku će se automatski izbrisati. Tada je potrebno ponovo aktivirati aplikaciju, registrovati korisnika i digitalizovati kartice.

Izgubljen ili ukraden mobilni uređaj?

Ako je mobilni uređaj na koji je instaliran digitalni novčanik NLB Pay Sarajevo izgubljen ili ukraden, o istom je potrebno obavijestiti Banku na broj telefona: 035 246 530 ili 035 259 777 – 24/7 ili u poslovnicu Banke. Banka će odmah provesti postupke za onemogućavanje korištenja digitalnog novčanika NLB Pay Sarajevo. Nakon toga plaćanja se i dalje mogu izvršiti s postojećim platnim karticama u fizičkom obliku. Ako promijenite svoj mobilni uređaj, potrebno je ponoviti postupak aktivacije NLB Pay Sarajevo i digitalizacije odabranih kartica. Ako je fizička kartica izgubljena ili ukradena, a time i blokirana, nije moguće upotrijebiti odgovarajuću digitaliziranu karticu na bilo kojem mobilnom uređaju. Nakon dobivanja nove (fizičke) kartice, takva će kartica biti uključena u popis kartica za digitalizaciju.