Računi i paketi
PAKETI
RAČUNI
Da biste aktivirali NLB Pay digitalni novčanik, potreban vam je pristup internetu, bilo putem mobilne mreže (mobilni podaci ili prijenos podataka), bilo putem WiFi veze. Aplikaciju NLB Pay možete preuzeti sa Google Play prodavnice. Prilikom aktivacije aplikacije morate unijeti svoj matični broj i broj telefona. Nakon potvrde unosa, biće poslata SMS poruka sa jednokratnom lozinkom koja se sastoji od 6 brojeva. Ako broj telefona nije tačan, proces se ne može nastaviti. Promjenu broja telefona možete prijaviti u Poslovnici ili drugim kanalima koje nudi banka. Nakon unosa jednokratne lozinke, od vas se traži da odaberete svoju bankovnu karticu, pri čemu unosite PIN kod odabrane kartice (PIN kod odabrane kartice koju koristite, na primjer, za podizanje gotovine sa bankomata). Nakon unosa PIN koda, u aplikaciju uđite unošenjem 4-cifrene lozinke, ili ako mobilni telefon podržava upotrebu otiska prsta, lica ili prepoznavanje šarenice, može se koristiti i ova metoda. Nakon postavljanja lozinke, otiska prsta, prepoznavanja lica, aktivacija i registracija NLB Pay korisnika je završena. Aktivacija NLB Pay digitalnog novčanika nije moguća u zemljama u kojima je upotreba Mastercard ili Visa kartica zabranjena ili ograničena.
NLB Pay digitalni novčanik mogu koristiti svi korisnici Mastercard i Visa platnih kartica.
Pročitajte višeAko je mobilni uređaj na koji je instaliran digitalni novčanik NLB Pay Sarajevo izgubljen ili ukraden, o istom je potrebno obavijestiti Banku na broj telefona: 035 246 530 ili 035 259 777 – 24/7 ili u poslovnicu Banke.
Pročitajte višeUkoliko 3 puta unesete pogrešnu lozinku, svi podaci u NLB Pay digitalnom novčaniku će se automatski izbrisati. Tada je potrebno ponovo aktivirati aplikaciju, registrovati korisnika i digitalizovati kartice.
Pročitajte više