Mobilni novčanik
NLB Pay

Sa najmodernijim načinom plaćanja – mobilni novčanik NLB Pay.

Budućnost je ovdje već danas!

                          

Sa najmodernijim načinom plaćanja – mobilni novčanik NLB Pay.                             

Novčanik NLB Pay omogućava Vam beskontaktno plaćanje na POS terminalima u zemlji i inostranstvu. Novčanik NLB Pay-a koristi NFC tehnologiju, a plaćanja se mogu izvršiti sa NLB Mastercard platnim karticama NLB Banke koje su digitalizovane u Vašem novčaniku NLB Pay.
Način plaćanja je jednostavan, brz i siguran. Da biste izvršili plaćanje, potrebno je samo da prislonite svoj mobilni telefon na beskontaktni POS terminal, sačekate zvučni signal i plaćanje je završeno.                                                     

                

           

 
 

Mobilni novčanik NLB Pay                   

                              

Mobilni novčanik NLB Pay se može koristiti na Android telefonima (Lollipop 5.0 i noviji) koji podržavaju NFC (Near Field Communication) tehnologiju.

 
 

Upute za aktivaciju i korištenje NLB Pay

                                                                                                        

                  

Preduslovi za upotrebu mobilnog novčanika NLB Pay:

  • Pametni mobilni telefon sa operativnim sistemom Android (Lollipop 5.0 i noviji) sa NFC
  • Svaka NLB MasterCard platna kartica              

                                               

Aktivacija mobilnog novčanika NLB Pay:

  • U trgovini Google Play pronađite aplikaciju NLB Pay Sarajevo i preuzmite istu
  • Unesite svoj JMBG (jedinstveni matični broj građana) i posljednje 4 cifre Vaše NLB MasterCard platne kartice (broj kartice nalazi se na licu kartice)
  • Provjerite da li je prikazani broj na Vašem mobilnom telefonu tačan. Na navedeni broj telefona ćete dobiti tekst sa OTP lozinkom, tako da možete aktivirati NLB Pay mobilni novčanik.
  • Unesite OTP lozinku koju ste dobili putem SMS poruke
  • Izaberite 4-cifrenu lozinku i aktivirajte Vaš mobilni novčanik (lozinka ne smije biti ista kao i zadnje 4 cifre Vaše kartice).                  

                 

                                                                    

Digitalizacija NLB MasterCard kartice:

  • Pritikom na simbol “+” prikazat će Vam se sve kartice koje možete digitalizirati.
  • Izaberite željene kartice iz ponude
  • Potvrdite izabranu karticu
  • Sačekajte da se digitalizacija kartice završi, a nakon toga možete digitalizirati i ostale kartice.

                                                                 

                          

Napomena/Informacija:

  • Izaberite NLB Mastercard karticu koju najčešće koristite za plaćanje kao glavnu karticu. 
  • Mobilni novčanik NLB Pay odredite kao prioritetni novčanik za plaćanje:

*u NLB Pay: Postavke – Postavi kao osnovni mobilni novčanik ili Settings – Set default wallet

ili

*postavke telefona

  • Ukoliko Vam ne uspjeva prijava u mobilni novčanik NLB Pay, u postavkama telefona »Mobilne mreže« provjerite da li imate upisan Proxy. U koliko je isti upisan, potrebno ga je izbrisati.

Mobilni novčanik NLB Pay, uslijed sigurnosnih zahtjeva kartičnih sistema, ne radi na mobilnim telefonima s promijenjenim tvorničkim postavkama ili telefonima koji su promijenili unaprijed programirani kod (sigurnosni prekid – “rootani” mobilni telefoni). Također ne radi ako Vaš telefon nije osiguran / zaključan s najmanje jednom sigurnosnom značajkom – PIN, uzorak, otisak prsta, prepoznavanje lica …

 
 
 

Mobilni novčanik NLB Pay zadovoljava najvišu moguću sigurnost za korisnike

Siguran pristup i korištenje

Za siguran pristup do mobilnog novčanika omogućili smo nekoliko načina:

  • Ulaz u aplikaciju je omogućen sa upotrebom 4-cifrene lozinke, koju sami odredite prilikom aktivacije mobilnog novčanika
  • Mobilni novčanik nije moguće aktivirati i koristiti u slučaju da mobilni telefon nije osiguran s najmanje jednom sigurnosnom značajkom – PIN, uzorak, otisak prsta, prepoznavanje lica.

Mobilni novčanik NLB Pay jednostavno možete koristiti i sa otiskom prsta.

    

Pojedinosti o kartici

Sva plaćanja obavljena putem mobilnog novčanika NLB Pay se pohranjuju u dijelu »Detalji«

    

  
  

Kako da počnete koristiti mobilni novčanik NLB Pay?

1PREUZIMANJE

U Google Play potrežite aplikaciju NLB PaySarajevo i preuzmite je na telefon
2AKTIVACIJA

Upišite JMBG i 4 posljednje cifre sa MasterCard kartice te slijedite naredne korake

3KORIŠTENJE

Ne zaboravite uključiti NFC!

Za plaćanje otključajte mobilni telefon i približite ga POS terminalu za plaćanje

Ukoliko ste promijenili mobilni telefon i potrebna Vam je naša pomoć prilikom instalacije, možete nas kontaktirati info@nlb.ba ili na besplatni broj telefona 0800 22 427. Ukoliko ste izgubili ili su Vam ukrali mobilni telefon, možete kontaktirati brojeve telefona 035 246 530 ili 035 259 777.

Naručite NLB MasterCard i postanite korisnik mobilnog novčanika NLB Pay

Naručivanje u poslovnici

NLB MasterCard platne kartice možete dobiti i na način da posjetite našu poslovnicu i predate zahtjev za izdavanje MasterCard kartice.

Lokacije poslovnica




Troškovi

Preuzimanje mobilnog novčanika iz Google Play trgovine besplatno
Korištenje mobilnog novčanika NLB Pay Sarajevo besplatno

Opšti uslovi

Opšti uslovi mobilnog novčanika NLB Pay Sarajevo
Ugovor o korištenju licence NLB Pay
Politika privatnosti

Često postavljena pitanja

NLB Pay Sarajevo je mobilni novčanik NLB d.d., koji podržava beskontaktno plaćanje pametnim mobilnim uređajima korištenjem NFC tehnologije. Plaćanje se može provesti na svim POS terminalima koji podržavaju beskontaktno plaćanje. Osnovne prednosti su: beskontaktna plaćanja na POS terminalima mobilnim uređajima koji podržavaju NFC (Near Field Communication) tehnologiju; izvrsno korisničko iskustvo plaćanja mobilnim uređajima koje proizlazi iz plaćanja s beskontaktnom karticom (PIN se mora unijeti samo za transakcije preko 30 KM) pri čemu korisnik ne daje mobilni uređaj trgovcu.

Mobilni novčanik NLB Pay Sarajevo mogu koristiti svi korisnici NLB MasterCard platnih kartica. Dodatni uslov za upotrebu jest mobilni uređaj sa operativnim sistemom Android, verzija KitKat 4.4 ili novija, NFC beskontakna komunikaciona tehnologija. Korištenje mobilnog novčanika NLB Pay ne zavisi od odabranog mobilnog operatera. NLB Pay se ne može koristiti na iOS operativnom sistemu zbog ograničenja koja je postavio Apple.

Da bi aktivirali mobilni novčanik NLB Pay Sarajevo, morate imati pristup internetu putem mobilne mreže (mobilnih podataka) ili WiFi veze u BiH ili inostranstvu. Aplikacija NLB Pay Sarajevo može se preuzeti sa Google Play. Nakon aktivacije, morate unijeti svoju JMBG i posljednja 4 broja kartice. Nakon što potvrdite unos, aplikacija će Vam ponuditi broj mobitela na koji će se poslati SMS sa aktivacijskim kodom. Ako je telefonski broj netačan, nećete moći nastaviti s postupkom. Banku možete obavijestiti o promjeni broja mobitela u poslovnicama NLB Banke ili putem drugih kanala koje nudi Banka. Primljeni aktivacijski kod bi se trebao kopirati u aplikaciju, a zatim nastaviti s postupkom postavljanja lozinke koji se sastoji od 4 broja. Ako mobilni telefon podržava upotrebu otiska prsta, može se koristiti i ova metoda. Nakon postavljanja lozinke ili otiska prsta, aktivacija i registracija korisnika u NLB Pay je završena. Mobilni novčanik NLB Pay Sarajevo može se aktivirati na nekoliko mobilnih uređaja. Mobilni novčanik NLB Pay Sarajevo ne može se aktivirati u zemljama u kojima postoji zabrana ili ograničenja za transakcije Mastercard karticama. Popis država ili regija objavljen je na web stranici MasterCard International.

Nakon aktivacije NLB Pay Sarajevo, kartice za plaćanje mogu se digitalizovati. Lista mogućih kartica za digitalizaciju prikazuje se klikom na ‘+’na ekranu za dodavanje kartica. Kada se odabere kartica sa popisa, započinje proces pripreme kartice, što traje nekoliko sekundi. Nakon toga je kartica spremna za upotrebu. Možete imati nekoliko digitalizovanih kartica izdatih od strane NLB Banke, sačuvanih u mobilnom novčaniku NLB Pay Sarajevo.

Uslov za plaćanje je podržavanje NFC tehnologije na mobilnom uređaju i opcija zaključavanja uređaja. Uređaji koji se ne mogu zaključati ne mogu se koristiti za plaćanje ili aktiviranje aplikacije. Plaćanja MasterCard karticama NLB Banke preko NLB Pay Sarajevo provode se na isti način kao i plaćanja beskontaktnim MasterCard karticama. Za plaćanja do 30 KM nije potreban PIN, a plaćanja koja prelaze 30 KM moraju biti potvrđena PIN-om. PIN pojedinačnih digitaliziranih kartica jednak je PIN-u fizičkog oblika odabranih kartica i treba ga unijeti u POS terminal. Postoje dva načina plaćanja:

  • U aplikaciji: Na mobilnom uređaju pronađite aplikaciju NLB Pay Sarajevo, unesite lozinku ili otisak prsta koji je odabran prilikom aktiviranja aplikacije, odaberite karticu kojom želite platiti i kliknite ‘Plaćanje’. Prislonite mobilni uređaj na POS terminal, pričekajte audio i / ili video signal koji pokazuje da je plaćanje poslano na obradu.
  • Izvan aplikacije: otključajte mobilni uređaj i prislonite ga na POS terminal. Plaćanje se vrši s odabranom (‘glavnom’) karticom. U tom slučaju mobilni novčanik NLB Pay Sarajevo mora biti odabran kao primarni (‘standard’) mobilni novčanik (ako imate više od jednog).

Mobilni novčanik NLB Pay Sarajevo može se takođe koristiti kao način plaćanja i u inostranstvu ako je prodajno mjesto opremljeno POS terminalom za beskontaktno plaćanje. Za plaćanje nije potrebna internetska veza, osim ako nije zahtjevana.

U mobilnom novčaniku NLB Pay Sarajevo moguće je vidjeti samo transakcije koje se obavljaju s mobilnim novčanikom NLB Pay Sarajevo. Sve ostale transakcije izvršene MasterCard karticama moguće je vidjeti na mjesečnim izvodima i putem NLB Klik i m-Bank aplikacije.

Banka će Korisniku naplatiti naknade vezane uz korištenje mobilnog novčanika NLB Pay Sarajevo u skladu sa važećom Odlukom o tarifi naknada za usluge Banke i Opštim uslovima. Korištenje mobilnog novčanika NLB Pay Sarajevo može uključivati troškove mobilnog prijenosa podataka.

Plaćanje sa NLB Pay Sarajevo je sigurno jer se podaci na kartici ne pohranjuju na mobilnom uređaju, nego se prenose samo u trenutku plaćanja. Transakcije se provode na isti način kao i one izvršene s postojećim beskontaktnim karticama. Pored toga, podaci na kartici šalju se samo postojećim sudionicima u procesu plaćanja beskontaktnim karticama. Mobilni operateri i dobavljači mobilnih uređaja ne dobivaju podatke o kartici ili izvršenim transakcijama.

Ako je mobilni uređaj na koji je instaliran mobilni novčanik NLB Pay Sarajevo izgubljen ili ukraden, o istom je potrebno obavijestiti Banku na broj telefona: 035 246 530 ili 035 259 777 – 24/7 ili u poslovnicu Banke. Banka će odmah provesti postupke za onemogućavanje korištenja mobilnog novčanika NLB Pay Sarajevo. Nakon toga plaćanja se i dalje mogu izvršiti s postojećim platnim karticama u fizičkom obliku. Ako promijenite svoj mobilni uređaj, potrebno je ponoviti postupak aktivacije NLB Pay Sarajevo i digitalizacije odabranih kartica. Ako je fizička kartica izgubljena ili ukradena, a time i blokirana, nije moguće upotrijebiti odgovarajuću digitaliziranu karticu na bilo kojem mobilnom uređaju. Nakon dobivanja nove (fizičke) kartice, takva će kartica biti uključena u popis kartica za digitalizaciju.

Ako unesete pogrešnu lozinku tri puta, svi podaci u NLB Pay mobilnom novčaniku će se automatski izbrisati. Novčanik će trebati ponovno aktivirati, registrovati korisnika i digitalizovati kartice

  1. Držite telefon drugačije
    Vaša NFC antena za telefon može biti na vrhu ili dnu uređaja. Pokušajte držati telefon drugačije.
  2. Držite telefon duže
    Ponekad je potrebno nekoliko sekundi za povezivanje terminala. Pokušajte držati telefon preko terminala dok se ne prikaže zelena oznaka na zaslonu telefona.
  3. Provjerite je li NLB Pay Sarajevo Vaša zadana aplikacija za plaćanje
    Ako je na telefonu instalirano više aplikacija za plaćanje, NLB Pay Sarajevo mora biti postavljen kao zadana aplikacija za mobilno plaćanje. Kada plaćate u trgovini, naplata će se izvršiti samo jednom za zadanu aplikaciju plaćanja.

Pokušajte ponovno, ovaj put držite NFC antenu telefona bliže terminalu. Antena se nalazi na zadnjoj strani telefona, obično u sredini ili blizu vrha, ovisno o modelu telefona. (Više pojedinosti potražite u korisničkom priručniku telefona).


7 pravila sigurne upotrebe mobilnih uređaja