Pređi na sadržaj
Other
Bankar za poduzetničko bankarstvo
Lokacija:
Tip: Puno radno vrijeme
Nivo iskustva: Stručnjak
Rok za prijavu: 1.7.2025

Šta tražimo?

Radno mjesto: Bankar za poduzetničko bankarstvo

Mjesto rada: Regija Mostar – Mostar, Čapljina, Ljubuški, Široki Brijeg

Broj izvršilaca: 1 (m/ž)

Ko smo mi?

Naš uspjeh temelji se na kontinuiranom razvoju zaposlenika kroz programe obuke, mentorstvo i prilike za cjeloživotno učenje. Kao društveno odgovorna kompanija, ponosni smo na naš doprinos zajednici i održivom razvoju. Vjerujemo da je ravnoteža između poslovnog i privatnog života ključna za dugoročno zadovoljstvo.

Od naših budućih zaposlenika očekujemo stručnost, kreativnost i posvećenost zajedničkom cilju, a zauzvat nudimo poticajno okruženje gdje se vaš doprinos cijeni i nagrađuje.

Obrazovanje, iskustvo i potrebna znanja:

  • stepen obrazovanja: VII ekonomskog smjera
  • izražene komunikacijeske, prodajne i pregovaračke vještine
  • ljubaznost i timski rad
  • poznavanje analize finansijskih izvještaja i poznavanje tržišta
  • prednost će imati kandidati koji posjeduju radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima

Osnovni radni zadaci:

  • Uspostavljanje, razvijanje i održavanje kvalitetnog poslovnog odnosa sa klijentima Poduzetničkog bankarstva (prikupljanje informacija o postojećim i potencijalnim klijentima radi prepoznavanja njihovih potreba, te ažuriranja podataka i poslovne dokumentacije klijenata),
  • Akvizicija novih i postojećih klijenata s ciljem ostvarenja zadanih ciljeva,
  • Aktivna ponuda proizvoda i usluga Banke uvažavajući specifične potrebe klijenata, te organiziranje i održavanje prezentacije proizvoda,
  • Osiguranje rasta portfelja i profitabilnosti iz poslovnog odnosa sa klijentima,
  • Upravljanje poslovnim aktivnostima sa klijentima iz portfelja u smislu procjene, praćenja i minimiziranja rizika,
  • Upravljanje ponudom svih proizvoda,
  • Blagovremeno informisanje klijenata o novoj ponudi proizvoda i usluga Banke,
  • Priprema struktuiranih ponuda i realizacija istih,
  • Izvještavanje o relevantnim poslovnim aktivnostima sa klijentima,
  • Upravljanje prodajom i kvalitetom servisa,
  • Poznavanje i praćenje tržišta i aktivnosti konkurencije,
  • Predlaganje mjera za unapređenje kvalitete servisa, te aktivno učešće na unapređenju proizvoda i usluga Banke,
  • Priprema dokumentacije za izradu prijedloga za odobrenje plasmana, te analiza finansijskih izvještaja,
  • Osiguranje kvalitete kreditnih prijedloga u skladu sa politikama i procedurama Banke,
  • Arhiviranje dokumentacije i dokumenata nastalih u toku odvijanja procesa,
  • Praćenje i aktivno sudjelovanje u aktivnostima unapređenja kvaliteta naplate potraživanja klijenata iz portfelja kroz prikupljanje i obradu informacija o klijentima i njihovom poslovanju, restruktuiranje rizičnih proizvoda, kao i optimizacija kolaterala koji služe kao obezbjeđenje,
  • Predlaganje i donošenje odluka u skladu sa datim ovlaštenjima,
  • Upravaljnje prigovorima klijenata,
  • Primjena svih zakonskih i internih propisa i procedura,
  • Ostali zadaci prema nalogu nadređenog. 

Šta nudimo?

  • Naš fokus je na izgradnji kvalitetnih međuljudskih odnosa koji će doprinijeti uspješnom funkcionisanju timova.
  • Zaposlenicima nudimo uslove za lični i profesionalni razvoj kroz raznovrsne profesionalne edukacije.
  • Zaposlenici imaju jasne ciljeve u svom radu i samostalno uključuju vlastitu kreativnost i sposobnosti.

Zainteresovani kandidati/kandidatkinje svoje prijave sa naznakom za koju radnu poziciju se prijavljuju, sa biografijom, brojem kontakt telefona i dokazom o ispunjavanju uslova mogu izvršiti putem web stranice Banke: https://www.nlb-fbih.ba/karijera

 

Oglas ostaje otvoren 15 dana od dana objavljivanja.

Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.

Kontaktirat ćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.