Tokom postupka online kupovine kod trgovaca koji omogućavaju 3-D Secure obavlja se autentifikacija korisnika kartice slanjem SMS poruke na broj mobitela koji je korisnik dostavio u banci. U nastavku su navedeni primjeri ekrana koje možete vidjeti tokom kupovine.
Nakon unesenih podataka potrebnih za obavljanje kupovine prikazuje se sljedeći ekran:
Na ekranu će biti prikazan naziv online trgovca gdje obavljate kupovinu, iznos kupovine, datum i vrijeme, broj kartice i broj mobitela koji ste dostavili u banci. Klikom na dugme »Nastaviti« prikazuje se sljedeći ekran.
U međuvremenu (u roku od nekoliko sekundi) dobit ćete SMS poruku sa sadržajem jednokratne lozinke za online kupovinu (šestocifreni broj).
Primjer sadržaja SMS poruke:
Vaša lozinka za online kupovinu je: ****** Datum: dd.mm.gggg hh:mm, kartica *******,
iznos ___. NLB Banka
Lozinku za online kupovinu upisujete u polje »Jednokratna lozinka«.
Unosom jednokratne lozinke u predviđeno polje i klikom na dugme »Nastaviti« okončan je postupak autentifikacije korisnika kartice.
Validnost poslate jednokratne lozinke iznosi 5 minuta.
Dozvoljena su 3 pokušaja unosa jednokratne lozinke. U slučaju da ste pogrešno unijeli
lozinku prikazuje se sljedeći ekran:
Ukoliko istekne predviđeno vrijeme trajanja jednokratne lozinke od 5 minuta, možete inicirati ponovno slanje klikom na link »Ponovo pošalji lozinku«, a što je prikazano na sljedećem ekranu:
Ukoliko nakon 3 pokušaja ne upišete ispravnu jednokratnu lozinku vidjete ćete sljedeće upozorenje:
Ukoliko banka nema Vaš broj mobitela kupovinu nećete moći obaviti i u tom slučaju pojavit će se ekran:
U slučaju da nastanu određeni tehnički problemi (komunikacijski problemi ili slično) koji bi onemogućili da se sprovede postupak autentifikacije korisnika kartice na ranije opisan način, u tom slučaju dobili bi sljedeće upozorenje:
Ukoliko odaberete »Nastaviti«, nastavit će se proces kupovine bez potvrde unosom jednokratne lozinke.